Mesajul Oanei Roman de ziua tatălui ei. “Mă uit la poza asta de la aniversarea ta de 60 de ani. Ultima petrecută cu familia ta”

Mesajul Oanei Roman de ziua tatălui ei. Petre Roman a împlinit astăzi 72 de ani, iar fiica lui nu a uitat să îi spună la mulți ani. Vedeta a postat și o imagine, pe contul de socializare, în care apare alături de familia ei, pe vremea când erau uniți și fericiți.

„La mulți ani tata! Să ne trăiești sănătos si împlinit! Ma uit la poza asta de la aniversarea ta de 60 de ani ! Ultima petrecută cu familia ta! Ai ramas neschimbat ca si cum timpul nu a trecut peste tine! Să rămâi forever young!”, a scris Oana Roman pe contul de socializare.

Recent, Oana Roman a vorbit despre relația pe care o are cu tatăl ei. „Tata a fost un tată dur, mi-am luat şi bătăi foarte mari de la el şi pentru că eram un copil nu foarte cuminte. Probabil că şi pentru un fel de spaimă…Pe când aveam 8, 9 , 10, 11 ani cam aşa. Plecam la joacă şi trebuia să vin la 8, nu veneam la 8 şi mi-o luam. Mă bătea cu cureaua de îmi sărea apa în cap. Voia o disciplină poate uşor exagerată, asta pentru că şi el toată viaţa a fost un om extrem de disciplinat…o extremă dusă la extrem, dacă pot spune aşa. Au fost momente de cenul acesta care pot spune că m-au marcat’, a spus Oana Roman la Interviurile VIVA!.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ai asa ceva la baza unghiei, pe degete? Se numeste "lunula" si reprezinta un indiciu pretios despre sanatatea ta! Uite ce inseamna daca si a ta arata asa

Craciun trist pentru ginerele lui Sile Camataru! Ninel a taiat porcul fara socrul lui, recent incarcerat FOTO

"Nicoleta Guta isi pierde vocea"! Fanii o desfiinteaza pe manelista ca nu mai canta ca altadata