Femeia asta cara zilnic o povara imensa: sanii ei cantaresc 60 de kilograme si sunt cei mai mari din lume! Uite cum face bani cu ajutorul lor

Femeia din imaginile alaturate are o particularitate a corpului care atrage imediat atentia tuturor celor care o vad.

Pe numele ei Annie Hawkins-Turner, ea are oficial cel mai mare bust din intreaga lume. Pare greu de crezut, dar sanii ei cantaresc nu mai putin de 60 de kilograme si au o circumferinta de 1.7 metri.

Ceea ce poate fi considerat drept o povara pentru multe femei a fost transformat intr-un atu de Annie.

"Sunt foarte mandra de sanii mei uriasi. Am fost o femeie saraca, dar mi-am dat seama ca pot sa ma folosesc de ei pentru a-mi asigura un trai decent. Am trimis poze mai multor reviste iar de atunci, sunt 25 de ani, castig mai mult decat decent", spune ea.

Iata cum arata femeia. Vi se pare atragatoare?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ai asa ceva la baza unghiei, pe degete? Se numeste "lunula" si reprezinta un indiciu pretios despre sanatatea ta! Uite ce inseamna daca si a ta arata asa

Craciun trist pentru ginerele lui Sile Camataru! Ninel a taiat porcul fara socrul lui, recent incarcerat FOTO

"Nicoleta Guta isi pierde vocea"! Fanii o desfiinteaza pe manelista ca nu mai canta ca altadata