Paula Chirila, vanata de barbati mai tineri cu 10-15 ani ca ea: ”Au o fantezie, iar eu nu vreau sa fiu fantezia lor”

La mai bine de jumatate de an de cand a divortat, actrita Paula Chirila a ajuns sa fie vanata de barbati. Si nu orice fel de barbati, ci unii mai tineri ca ea.

Surprinsa de noile modalitati de “agatare” si de graba de care dau dovada barbatii in ziua de astazi, cand se simt atrasi de o femeie, Paula Chirila a avut ocazia sa experimenteze, de cand este divortata, cateva situatii de acest fel.

“Metodele de abordare a femeii s-au schimbat de cand nu am mai facut “sportul” asta. In ziua de astazi totul este pe repede inainte: “Buna! Ce faci, mergem sa ne cunoastem mai bine?”.

Nu zic sa ne plimbam prin parcuri ca nu mai avem 14 ani, dar putem sa mergem sa bem un vin bun, sa depanam povesti, sa ne cunosteam si sa petrecem niste timp impreuna.
Nu zic sa stam o luna, doua, trei, ca nu am nici eu timpul asta si trebuie sa treaca si proba sa vedem daca este compatibil si la orizontala, nu numai la vertical sau la mansarda, dar nici asa de la prima intalnire: “Hai!” Ne-am cunoscut in tramvai si facem un copil”, a declarat Paula Chirila.

Pentru ca arata bine, a slabit si a dat o noua forma frumoasa corpului sau, fosta prezentatoare de la “Draga mea prietena”, a ajuns sa fie vanata de barbati mai tineri decat ea.

“Cu cei tineri mi-e greu sa discut. In jurul meu se aduna multi tineri, dar mi-e greu sa ii creditez. Mi s-a intamplat sa fie si cu 10 ani si cu 15 mai mici decat mine, ori primul gand a fost ca au o fantezie si vor si ei sa cunoasca o MILF-a (n.r.: femeie de 40 de ani, mama, care arata bine), iar eu nu vreau sa fiu raspunsul fanteziei lor.

Adica, daca e ceva sa fim pe picior de egalitate, sa ma cunoasca pe mine si apoi ne punem buletinele pe noptiera si vedem ce si cum. Sa vedem intai fiecare ce avem in cap, ce scoatem pe gura si dupa aia ce aveam pe sub haine”, a declarat Paula Chirila. 

Actrita ne-a marturisit ce tactici aplica cand vrea sa iasa elegant dintr-o situatie de acest fel, cand este curtata de un barbat pe care il considera nepotrivit. Si asta, cu atat mai mult cu cat ea este persoana publica si multi ar putea sa fie atrasi de acest statut.

“Eu sunt un om foarte ocupat, nu trebuie sa inventez nimic. Intr-adevar eu sunt un om ocupat si e foarte simplu: pentru cine imi doresc imi fac timp, pentru cine nu…sunt ocupata.

Sunt asa un pic speriata de experientele anterioare si ce vad ca se intampla in jurul meu. Mi-e greu sa construiesc ceva aici, in tara.
N-as vrea ca omul de langa mine sa fie langa mine pentru ca sunt Paula Chirila. Bine, nici nu vreau sa fiu lipsita de modestie, aoleu sunt cutarita, dar na, sunt intr-o zona mai luminata a vietii sociale si imi doresc sa fie cineva care sa nu ma cunoasca deloc”, a conchis Paula Chirila.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ai asa ceva la baza unghiei, pe degete? Se numeste "lunula" si reprezinta un indiciu pretios despre sanatatea ta! Uite ce inseamna daca si a ta arata asa

Craciun trist pentru ginerele lui Sile Camataru! Ninel a taiat porcul fara socrul lui, recent incarcerat FOTO

"Nicoleta Guta isi pierde vocea"! Fanii o desfiinteaza pe manelista ca nu mai canta ca altadata