Ioana Ginghina a tinut zece zile cura de slabire cu pepene si a dat jos 5 kilograme: "Am scapat de burtica!" Cum se tine aceasta DIETA

Anul trecut, Ioana Ginghina a decis sa tina o dieta de zece zile cu pepene rosu. Astfel ea a vrut sa isi detoxifice organismul consumand doar pepene. Vedeta a reusit sa dea jos nu mai putin de cinci kilograme, in zece zile, asa cum a precizat chiar ea pe pagina sa de Instagram.
"Eu nu ţin această cură pentru slăbit. Am încercat-o pentru detoxifiere şi vine cumva la pachet. Am slăbit două kilograme în primele trei zile, dar nu asta urmăresc. Mănănc doar pepene şi astfel dau un «concediu» sistemului digestiv. Cura se ţine trei, cinci sau zece zile. Eu o fac cât mai mult!", spunea actrita in timpul dietei.
Cu ajutorul acestei diete cu pepene, Ioana Ginghină a slăbit cinci kilograme în 10 zile.
Ea a explicat şi cum se ţine cura cu pepene.
„Am slăbit 5 kilograme în 10 zile”, a dezvăluit Ioana Ginghină.
„O să pun poză în costum de baie! Am scăpat de burtică”, a mai spus ea.
„Doar pepene timp de 3-5-7-10 zile. Cât poţi”, a explicat binecunoscuta actriţă.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ai asa ceva la baza unghiei, pe degete? Se numeste "lunula" si reprezinta un indiciu pretios despre sanatatea ta! Uite ce inseamna daca si a ta arata asa

Craciun trist pentru ginerele lui Sile Camataru! Ninel a taiat porcul fara socrul lui, recent incarcerat FOTO

"Nicoleta Guta isi pierde vocea"! Fanii o desfiinteaza pe manelista ca nu mai canta ca altadata