Irinel Columbeanu și-a aniversat ziua de naștere alături de noua iubită. “Nu se vede ce facem noi pe la spate”

Irinel Columbeanu și-a aniversat ziua de naștere. Acesta a avut-o alături pe noua lui iubită, Oana Cojocaru, în vârstă de 21 de ani.

Omul de afaceri, care a împlinit 61 de ani, a acordat un interviu pentru emisiunea Agenția VIP, de la Antena Stars, în care a dezvăluit cum a petrecut cu ocazia aniversării sale.

“Mă simt foarte bine. Cu multe întâmplări pe parcursul întregii zile…”, a spus omul de afaceri.

Iubita lui, Oana Cojocaru, nu a vrut să dezvăluie ce cadou i-a făcut omului de afaceri: “E secret ce cadou i-am făcut. Nu se spune”.

“Am făcut o petrecere. Nu eu, un prieten de-al meu. Au participat câțiva prieteni, de suflet. A fost ceva restrâns, dar frumos…

Cel mai frumos cadou – o baterie mare de telefon… Irinuca mi-a făcut tortul și mai multe chestii, dar le păstrez pentru mine. Un tort foarte bun, pe bază de tiramisu”, a mai spus Irinel Columbeanu.

Întrebat cum îl completează actuala iubită, Oana, omul de afaceri a replicat:

“Asta e ceva care ține de noi și nu se poate explica cred și nici nu ar fi bine.

Uite, acuma, noi, de exemplu, mă rog, nu mai intru în amănunte… dar, nu se vede ce facem noi pe la spate. Nu vreau să spun…

Așa a vrut soarta. Cred că fiecare are ce merită, oricum… Nu e frumos să vorbim despre noi…”.

Irinel Columbeanu și iubita sa s-au întors cu spatele la camera de luat vederi arătând că se țineau strâns de mână, ca doi îndrăgostiți.

Întrebată cum se simte alături de Irinel Columbeanu, Oana Cojocaru a răspuns scurt: “Cum pot să mă simt decât excelent?”.

Irinel Columbeanu a fost căsătorit cu Monica Gabor, care acum este stabilită în America și are o relație cu magnatul chinez Mr. Pink. Din mariajul lui Irinel Columbeanu și al Monicăi Gabor a rezultat o fiică, Irina.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ai asa ceva la baza unghiei, pe degete? Se numeste "lunula" si reprezinta un indiciu pretios despre sanatatea ta! Uite ce inseamna daca si a ta arata asa

Craciun trist pentru ginerele lui Sile Camataru! Ninel a taiat porcul fara socrul lui, recent incarcerat FOTO

"Nicoleta Guta isi pierde vocea"! Fanii o desfiinteaza pe manelista ca nu mai canta ca altadata