Daniela Crudu, apariție șocantă la tv. Operațiile estetice au transformat-o total. “Vreau să scriu o carte”

Daniela Crudu, apariție șocantă la tv. Operațiile estetice au transformat-o total, însă fosta asistentă tv este foarte mulțumită de felul în care arată acum, mai ales că a slăbit foarte mult în ultima periodadă.


În cadrul emisiunii de la Antena 1, Daniela Crudu a anunțat că vrea să scrie o carte, cât mai curând. Bruneta a fost însoțită de sora ei, Ana.

“Vreau să scriu o carte. Cum să te fereşti de un lache sau cum să recunoşti un lache. Spun asta din experienţa mea, dar nu vreau să spun acum. Lache înseamnă bărbatul fătălău, dar nu e vorba de bani, ci de atitudine. Glumeam, îţi dai seama. Nu am răbdare şi nici timp să scriu, că m-aş apuca”, a spus Daniela Crudu, la XNS.

“Pe Daniela o enervez dacă îi au încărcătorul la telefon. Ana este îndrăgostită de Oreste, iar mie îmi plăcea de Nick de la N&D, Anei îi plac serialele japoneze şi desenele. Nu există o cea mai mare minciună pe care mi-a spus-o Daniela pentru că ea nu mă minte. Cea mai mare tâmpenie pe care a făcut-o Ana a fost că mi-a luat un telefon pe care l-am primit când eram mică şi l-a spart în faţa mea. Era singura mea jucărie. Cea mai mare încercare prin care a trecut Daniela este când plângea la tv”, au spus  fetele la XNS.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ai asa ceva la baza unghiei, pe degete? Se numeste "lunula" si reprezinta un indiciu pretios despre sanatatea ta! Uite ce inseamna daca si a ta arata asa

Craciun trist pentru ginerele lui Sile Camataru! Ninel a taiat porcul fara socrul lui, recent incarcerat FOTO

"Nicoleta Guta isi pierde vocea"! Fanii o desfiinteaza pe manelista ca nu mai canta ca altadata