Clipe grele pentru Andreea Bănică. “Toată viața voi regreta că nu pot să îți mulțumesc”

Clipe grele pentru Andreea Bănică. Artista a postat pe contul de socializare o imagine cu mama ei din tinerețe. Femeia a murit în urmă cu câțiva ani, iar de atunci, artista a suferit foarte mult, că nu a avut-o aproape.

„Mama! Zâmbetul, iubirea, sufletul frumos tu mi le-ai dăruit. Toată viața voi regreta că nu pot să îți mulțumesc pentru ceea ce sunt azi. Îmi lipsești enorm…” a fost mesajul emoționant postat de Andreea Bănică, pe pagina sa de Instagram.

„Ești un om deosebit și o mamă minunată și cu siguranță mama ta este mândră de tine! , Păcat că nu mai e în viață. Își vedea și ea nepoțeii, pe Sofia și Noah.  Te veghează de acolo sus. Și e mândră de tine, cu siguranță”, au comentat fanii.

Puţină lume ştie că într-un interval de doar doi ani Andreea Bănică şi-a pierdut ambii părinţi şi bunicul. Drama prin care a trecut artista a avut loc în perioada 2001-2003, atunci când aceasta era în componenţa trupei Exotic şi mai apoi a trupei Blondy.

Tatăl Andreei a murit în urma unui accident rutier în 2001 şi doi ani mai târziu mama ei a avut aceeaşi soartă după ce a pierdut lupta cu cancerul. “Mama a fost singurul caz de cancer de esofag la femeie din Romania. A murit cand eram pe scenă. Am aflat vestea dupa ce am terminat spectacolul”, povestea artista în urmă cu câțiva ani.

Aceasta a continuat: “Am fost stăpână, pe picioarele mele. Mama mea m-a invatat in viata sa incerc sa obtin patru pereti ai mei. Sa fiu independenta, sa fiu pe picioarele mele. Muncind mi-am luat prima garsoniera. Tatăl meu m-a invatat foarte mult ce înseamnă ambiţia. Tatal meu era un om destul de dur. Mă altoia. Chiar şi la 17 ani m-a altoit. Mi-a prins bine că am luat bătaie”.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ai asa ceva la baza unghiei, pe degete? Se numeste "lunula" si reprezinta un indiciu pretios despre sanatatea ta! Uite ce inseamna daca si a ta arata asa

Craciun trist pentru ginerele lui Sile Camataru! Ninel a taiat porcul fara socrul lui, recent incarcerat FOTO

"Nicoleta Guta isi pierde vocea"! Fanii o desfiinteaza pe manelista ca nu mai canta ca altadata