Aimee Iacobescu a imbracat rochia de mireasa la 68 de ani! Ce a spus actrita despre marea sa dragoste

Aimee Iacobescu a murit la 71 de ani, insa cu doar cativa ani in urma a imbracat rochia de mireasa. Se intampla intr-o emisiune tv.
Aimee Iacobescu a marturisit ca ea nu a fost casatorita niciodata si nici nu a imbracat rochia de mireasa in viata reala. A imbracat-o insa la 68 de ani intr-o emisiune tv, cand a vorbit despre marea sa iubire.

Aimee Iacobescu, despre marea sa dragoste "Am iubit o singura data cu adevarat"

“Nu am fost mireasa niciodata. Am iubit o singura data cu adevarat, dar nu a fost sa fie, nu era actor ca si mine. El a plecat apoi in America Aveam 26 de ani. Eu nu eram constienta ca eram adulata, nu eram constienta de calitatile mele fizice. Nu am trait nicio poveste de dragoste cu niciun actor”, a declarat Aimee Iacobescu, in urma cu cativa ani, cand a imbracat si pentru prima data rochia de mireasa.

Aimee Iacobescu a murit la 71 de ani, in ultimii ani actrita fiind bolnava, saraca si singura.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ai asa ceva la baza unghiei, pe degete? Se numeste "lunula" si reprezinta un indiciu pretios despre sanatatea ta! Uite ce inseamna daca si a ta arata asa

Craciun trist pentru ginerele lui Sile Camataru! Ninel a taiat porcul fara socrul lui, recent incarcerat FOTO

"Nicoleta Guta isi pierde vocea"! Fanii o desfiinteaza pe manelista ca nu mai canta ca altadata