Nicoleta Voica s-a logodit. Artista iubește din nou după trei căsnicii eșuate

Interpreta de muzică populară Nicoleta Voica iubește din nou. Artista s-a logodit și este în culmea fericirii.
Cântăreața de muzică populară Nicoleta Voica trăiește una dintre cele mai frumoase peroade din viața sa. Artista s-a logodit. Viitorul soț este un bărbat pe care-l știe de 30 de ani, cu care a avut doar o relație profesională.
Nicoleta Voica, care are la activ trei mariaje euate, a vorbit despre povestea ei de dragoste în cadrul unui interviu pe care l-a acordat pentru emisiunea „Acces Direct”, de la Antena 1, acolo unde a venit însoțită de logodnicul ei.
„După Crăciun ne-am și logodit. Când o să facem nunta o să știe toată lumea. Nu mi-ar fi plăcut ca cineva să scrie ceva ce nu e adevărat. Am fost sinceră cu voi mereu. Sper să țină iubirea asta până la sfârșitul zilelor mele”, a spus Nicoleta Voica, care a trecut printr-o mare dramă în urmă cu ani.
„Lucrez în marketing. Am lucrat și câțiva ani în televiziune. Eu îmi asum relația, nu îmi e rușine de nimic, nu sunt un sfânt, sunt un om normal, am avut și eu greșelile mele”, a detaliat logodnicul Nicoletei Voica.
„Au fost niște tâmpiți. Nu m-am măritat pentru viză, ci din dragoste. E adevărat că am ață la nebuni. Fiind cetățean american, mi-au propus mulți să mă căsătoresc cu ei”, declarata interpreta de muzică populară despre cei trei soți ai săi.
„În viața vieților mele, nu am să-mi pun sufletul pe tavă. Nu pot să-mi dau un sfert de inimă. Vreau să mă iubească cineva din tot sufletul. Cred că Dumnezeu a creat suflete pereche. Nu vreau să închid ochii până nu îl găsesc. Asta le zic și fețelor că nu trebuie să-și piardă speranța. Eu nu am fost tocmai bună, dacă nu taxez, nu sunt eu. Încerc să fiu mai bună și să las sufletul să primească ce trimite divinitatea spre mine”, mai afirma artista într-un interviu.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ai asa ceva la baza unghiei, pe degete? Se numeste "lunula" si reprezinta un indiciu pretios despre sanatatea ta! Uite ce inseamna daca si a ta arata asa

Craciun trist pentru ginerele lui Sile Camataru! Ninel a taiat porcul fara socrul lui, recent incarcerat FOTO

"Nicoleta Guta isi pierde vocea"! Fanii o desfiinteaza pe manelista ca nu mai canta ca altadata