Oana Roman a dezvăluit cel mai mare secret al lui Marcel Toader. S-a întâmplat pe vremea când acesta era căsătorit cu Gabriela Cristea. “Pentru ea a fost un șoc”

Oana Roman a dezvăluit cel mai mare secret al lui Marcel Toader, în cadrul emisiunii online găzduită de revista Avantaje, „OanaPunctOana”. Vedeta a povestit cum l-a cunoscut pe afacerist și cum a reușit acesta să își lase una dintre soții, fără niciun ban.
Oana Roman a făcut dezvăluiri interesante în cadrul emisiunii online, despre Marcel Toader, pe care l-a cunoscut în urmă cu mulți ani.

Oana Roman, despre Marcel Toader. „Va trebui să se apuce și de muncă”

“Pe Marcel Toader îl cunosc de aproape 20 de ani. El avea o piscină în București și era căsătorit pe vremea aceea cu o cantareata pe care o cunoșteam foarte bine. Și eu avea o relație cu cineva, să zicem, din zona spectacolului. La un moment dat am fost invitați la ei acasă unde ni s-a propus să organizăm acolo un fel de spectacol. Am găsit-o pe soția lui Marcel timorată. Am simțit că ceva este în neregulă cu ea. Avea o atitudine schimbată, nu era cum o cunoșteam eu. Nu peste mult timp apare în presă că ea divorțează și ba mai mult, îl acuza de rele tratamente. După câțiva ani, l-am reînâlnit pe Marcel Tioader când era casatorit cu Gabriela Cristea, pe care nu o cunoșteam prea bine pe vremea aia. Ea a vea o emisiune interminabilă care era în direct și dura ore întregi. Gabi câștiga foarte mulți bani și îi merita pe deplin. Marcel se ocupa de bunul mers al casei. În acei ani , Gabriela a strâns o jumatate de million de euro din contractele în televiziune. Într-o zi îl revăd pe Marcel Toader la o cafenea unde se afla cu un prieten pe care îl cunosc de multă vreme și care îmi este foarte drag. L-am întrebat ce a discutat cu Marcel și mi-a spus că au vorbit despre o afacere, pe care urma să o pună pe picioare. Evident că nu s-a mai concretizat nimic

La ceva timp, Gabriela a realizat că nu mai are niciun ban în cont. S-a trezit într-o zi că mai avea în cont 50 de euro. Pentru ea a fost un șoc. S-au dus în perioada aia la mare doar pe banii unor prieteni, pentru că ei nu mai aveau resurse deloc. El nu reușește să facă bani doar din apariții tv. Va trebui să se apuce si de munca”, a spus Oana Roman în cadrul emisiunii sale online, găzduită de revista Avantaje.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ai asa ceva la baza unghiei, pe degete? Se numeste "lunula" si reprezinta un indiciu pretios despre sanatatea ta! Uite ce inseamna daca si a ta arata asa

Craciun trist pentru ginerele lui Sile Camataru! Ninel a taiat porcul fara socrul lui, recent incarcerat FOTO

"Nicoleta Guta isi pierde vocea"! Fanii o desfiinteaza pe manelista ca nu mai canta ca altadata