Mesajul dur al Mariei Constantin pentru Marcel Toader: "Jos labele de pe familia mea! " Mama artistei a ajuns pe mainile medicilor din cauza fostului ginere!

Mama Mariei Constantin a ajuns pe mainile medicilor de la Urgente, dupa ce Marcel Toader a mers la poarta casei la care locuieste familie si a lasat zece saci cu haine care au apartinut Mariei Constantin.
Insotit de televiziune, Marcel Toader a facut circ printre vecinii doamnei Carmen, mama Mariei Constantin, care nu intelegeau ce se intampla.

Consecintele au fost grave. La auzul vestii ca fostul ei ginere a ajuns in fata portii sale, mamei artistei i s-a facut rau.

"Eu abia ce m-am intors de cateva ore de la mama mea. Am avut o noapte alba, dar cred ca lucrul acesta il intelege oricine are parinti. Parintii mei sunt icoana mea, si mai ales mama mea, care este un model pentru mine. Doar pe ea o mai am. Este dureros ca au de suferit membri ai familiei mele.
Am preferat sa pastrez tacerea. sa fiu un om cu bun simt, insa in momentul in care imi este atacata familia, simt ca trebuie sa iau atitudine. Nu trebuie sa permit nimanui sa loveasca in familia mea, fiindca ei sunt tot ce am mai de pret pe lumea asta.



Mama mea nu se simte foarte bine in ultima perioada fiindca se simte lovita, simte ca se arunca cu noroi. Ea l-a primit in familie pe acel om cu bratele deschise (n.r. Marcel Prodan) si ma doar sa vad ca a fost lovita atat de tare.

Mi se pare ca este un joc murdar si faptul ca nu am comentat pana acum fiindca nu-mi place sa vorbesc despre oamenii din jurul meu, sa aduc acuzatii, desi as avea foarte multe de spus si eu.", a povestit Maria Constantin.

Vecinii au fost cei care au anuntat-o pe doamna Carmen de prezenta fostului ginere in fata portii.
"Mama mea a fost sunata de vecini sa spuna ca, intr-adevar, a sosit televiziunea la portile casei mele parintesti unde se arunca cu foarte multe acuzatii. Mama mea are probleme de sanatate si mi se pare absurd sa arunci intr-o mama. Va asigur ca aceste lucruri se vor rezolva la Tribunal si fiecare trebuie sa raspunda pentru ceea ce face.

In momentul in care s-a indreptat spre casa deja s-a simtit foarte rau, a ajuns la Urgente. Ii crescuse foarte mult tensiunea. A fost fratele meu cu ea, am incercat sa ajung cat de repede am putut pentru ca ne despart 350 de km.

S-a ajuns totul la un nivel la care este greu de acceptat si oricine ar fi situatia mea ar reactiona. Eu o voi face, dar prin justitie. Tot ce va fi de vorbit va fi spus in fata instantei.

Eu nu am vazut asa ceva pana acum la televizor, desi nu ma prea uit, dar ceea ce se intampla este strigator la cer si nu accept sa imi fie lovita familia mea, la fel cum nu am vrut sa lovesc alte familii.
Eu ma respect si cred ca Dumnezeu va face dreptate. Daca nu acum, poate mai tarziu. Daca nu mai tarziu, poate in viata de Apoi.

Unii oameni au primit o educatie mai aleasa, altii mai putin aleasa. Fiecare reactioneaza cum vrea. Consider ca prin tacerea mea spun foarte multe si aduc aminte ca desi sunt un om destul de linistit si optimist, incerc sa imi mentin aceasta stare si sa trec peste aceste lucruri.", a mai spus artista.

In ciuda dezamagirilor traite, Maria Constantin nu si-a pierdut speranta. Desi se fereste sa pomeneasca numele lui Marcel Toader, Maria este ferm convinsa ca legea sau divinitatea va face dreptate in cazul ei.

"Privesc tot timpul viitorul roz. Lumea mea este roz, cu oameni carora le ofer toata increderea. De cele mai multe ori se pare ca nedreptatea sau prea multa incredere oameni nu fac bine, intr-adevar.
Sa aiba grija ca niemni nu este fara de pacat in lumea asta si sa aiba grija ca la un moment dat aceste rautati se vor intoarce inzecit.

Stiu ca am foarte multi oameni ca ma sustin, va multumesc, si tocmai de aceea vreau sa spun inca o data: justitia trebuie sa isi faca treaba."

Situatia este cu atat mai dureroasa cu cat in urma cu doi ani, Maria isi inmormanta tatal.
"Este suficient prin cat de multe am trecut si mai este foarte putin timp pana cand se vor implini 2 ani de cand tatal meu s-a stins din viata. Poate ca tatal meu se rascoleste in mormant, vazand astfel de lucruri. Nu as vrea ca mama mea sa se afle langa tatal meu.

In momentul in care familia mea este atacata, devin o fiara. Nu imi doresc decat ca familia mea sa fie lasata in pace.

Oamenilor care imi doresc raul le spun doar atat: "Jos labele de pe familia mea!", a mai spus Maria Constantin.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ai asa ceva la baza unghiei, pe degete? Se numeste "lunula" si reprezinta un indiciu pretios despre sanatatea ta! Uite ce inseamna daca si a ta arata asa

Craciun trist pentru ginerele lui Sile Camataru! Ninel a taiat porcul fara socrul lui, recent incarcerat FOTO

"Nicoleta Guta isi pierde vocea"! Fanii o desfiinteaza pe manelista ca nu mai canta ca altadata