Gestul emotionant facut de Stela Popescu pentru Teo Trandafir atunci cand vedeta tv a fost la un pas de moarte! Ce i-a spus actrita inainte de plecarea la Viena, pentru operatie! | EXCLUSIV

In 2001, inainte de a se opera la Vinea de pancreatita, Teo a avut o discutie cu Stela Popescu, in urma careia moralul prezentatoarei a fost unul foarte bun!

Teo Trandafir si Stela Popescu au fost bune prietene si s-au sustinut in multe situatii dificile ale vietii!!

In urma cu sase ani, Teo Trandafir a trecut prin momente critice! Vedeta se lupta cu o pancreatita severa necrozata atat de periculoasa, incat viata ei atarna doar de un fir de ata! Tocmai de aceea, a luat decizia de a pleca la Viena pentru a face o interventie chirurgicala complicata! “Imi era o teama incredibila, dar trebuia sa fac acest pas, pentru ca altfel, nu stiu daca as mai fi trait”, povestea moderatoarea TV dupa ce si-a revenit si a invins boala!

Putini stiu insa ca, inainte de a pleca in Austria, Teo a avut o discutie cu Stela Popescu! Regretata actrita, tonica, asa cum era ea de obicei, a incercat sa ii ridice moralul prezentatoarei si i-a spus niste lucruri pe care aceasta nu le-a uitat, din contra, si le-a adus aminte chiar la spital!

“Stela era atat de vesela si de puternica! Imi aduc aminte ca inainte sa ma operez la Viena, am vorbit cu ea si mi-a spus asa! “Vezi degetul asta (n.r. i-a atarat degetul mic), cat o sa mai dau din el inseamna ca inca mai traiesc, asa sa faci si tu”! Nu am uitat cuvintele actritei si chiar pe patul de spital, imi reveneau in minte! Ma uitam la maini, le puteam intoarce de pe o parte pe alta si imi dadeam seama ca sunt in viata. Imi spuneam… “unde este Steluta sa ma vada ca pot misca degetul?!” Faptul ca s-a intalnit cu mine atunci si mi-a dat incredere a fost senzational! Gest facut de ea m-a ajutat moral mai mult decat orice!”, a povestit Teo!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ai asa ceva la baza unghiei, pe degete? Se numeste "lunula" si reprezinta un indiciu pretios despre sanatatea ta! Uite ce inseamna daca si a ta arata asa

Craciun trist pentru ginerele lui Sile Camataru! Ninel a taiat porcul fara socrul lui, recent incarcerat FOTO

"Nicoleta Guta isi pierde vocea"! Fanii o desfiinteaza pe manelista ca nu mai canta ca altadata