Stupoare in showbiz: un mare actor a recunoscut ca este gay! Nimeni nu se astepta la asta

Stupoare in showbiz-ul international, dupa ce un mare actor a recunoscut ca este gay.
Este vorba despre Kevin Spacey, care a facut aceasta marturisire dupa ce a fost acuzat ca i-a facut avansuri actorului Anthony Rapp in 1985, atunci cand acesta avea 14 ani.
Kevin Spacey si-a cerut public scuze pe contul lui oficial de Twitter si a profitat de ocazie pentru a face si marturisirea legata de orientarea lui sexuala.
"Acest incident ma incurajeaza sa fac si alte serii de marturisiri legate de viata mea personala. Cei care imi sunt foarte apropiati stiu ca am avut relatii si cu barbati, si cu femei. Am iubit si am avut relatii cu barbati, iar acum aleg sa traiesc ca un barbat gay", a marturisit actorul.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ai asa ceva la baza unghiei, pe degete? Se numeste "lunula" si reprezinta un indiciu pretios despre sanatatea ta! Uite ce inseamna daca si a ta arata asa

Craciun trist pentru ginerele lui Sile Camataru! Ninel a taiat porcul fara socrul lui, recent incarcerat FOTO

"Nicoleta Guta isi pierde vocea"! Fanii o desfiinteaza pe manelista ca nu mai canta ca altadata