Scandal imens intre actori! Cum a ajuns Bendeac sa se certe cu Alexandru Arsinel! Cei doi isi arunca de mult cuvinte grele: "Un submediocru fiert pe bani"

Stela Popescu si Alexandru Arsinel au intrat intr-un scandal imens cu Mihai Bendeac. Totul a plecat de la actrita.
In urma cu cateva zile, Stela Popescu a dat un interviu pentru DCNews in care, la un moment dat, a vorbit despre Mihai Bendeac. “Mie nu îmi place Mihai Bendeac deloc, desi il socotesc un baiat foarte talentat. Nu-mi place drumul acesta pe care l-a luat. Orice prost de pe strada poate sa faca de-astea, nu un artist, desi am auzit ca a fost un student eminent la teatru. Nu stiu cum sa va spun, nu e chiar sa placa la toata lumea. Si-asa m-a certat pe mine Victor Rebengiuc ca sunt artista de bancuri, sa vedeti ce va fi de acum inainte: numai bancuri, ca nu are nimeni timp sa asculte un monolog", a declarat Stela Popescu la DCNews Live.
Imediat, Mihai Bendeac a reactionat, fara insa sa o critice pe actrita, ci pe partenerul ei de scena. "Stela Popescu este al treilea artist de revista al Romaniei dupa Mircea Crisan si Constantin Tanase. Lasand la o parte faptul ca o jumatate din cariera a ales sa o petreaca alaturi de un submediocru fiert pe bani, o invit sa aleaga pe "oricine" de pe strada care sa joace in teatru Richard al III-lea si, in TV, sa scrie/joace/realizeze 1.200 de momente dintre care imi permit sa spun ca, ba, p..a mea, macar 30%!chiar ok. :) Respect etern Doamna Stela!”, a spus Bendeac.
Nu este prima data cand actorul de comedie spune despre Alexandru Arsinel ca este un actor “submediocru, fiert pe bani”. In urma cu cativa ani, dupa ce Arsinel a beneficiat de un transplant renal, fiind pus pe lista de prioritati pentru a primi un rinichi de la un donator, inaintea multor tineri care asteptau de ani aceasta sansa, Mihai Bendeac a trimis o scrisoare deschisa in care il facea praf pe actor.
“De peste 20 de ani, tinerii artisti din Romania au fost nevoiti sa suporte mentalitatea slinoasa a acelor romani care, manipulati, l-au luat pe ”nu o sa mai avem artisti precum X, Y, Z” in brate, negand incercarea de afirmare a oricarui tanar. De peste 20 de ani, artistii ”batrani” au fost de doua feluri. Cei care au lucrat cu tinerii si i-au ajutat si cei al caror caracter meschin si scarbos i-a facut sa devina aspiratoare de bani.

De peste 20 de ani, artisti precum domnul Arsinel se folosesc de notorietatea dobandita pe vremea cand programul Tv era de 2 ore si nu aparea oricine acolo, pentru a se catara cu voracitate pe imaginea de ”monument”, ”titan”, ”Monstru sacru”, cu nerusinare si lipsa de respect fata de public.  Atitudinea lor sfidatoare, de ”Dumnezei” ai scenei nu se pupa cu susele penibile la care iau parte.

 
De cate ori ii vad, am impresia ca pe sub costum poarta, in permanenta, o borseta. Poate-poate mai pica ceva (…)
Nu, domnule Arsinel! Dumneata nu meritai acest rinichi! Mai ales ca era un ”01”! Dumneata ai furat dreptul altcuiva la viata! Nu-l meritai macar pentru ca, impreuna cu acolitii dumitale, ai capusat Teatrul Tanase care a ajuns, din punct de vedere artistic, o susa ordinara care sa va permita sa va umpleti de bani.
Va invit sa va luati rinichiul si sa va dati jos labele de pe Teatrul Tanase! Sunt atatia tineri care nu au unde sa joace si care inteleg ce inseamna un show de varietati in 2013! Iertati-mi impertinenta, domnule Arsinel. Dar m-am saturat sa ma faceti cu ou si cu otet de cate ori vi se nazare in ultimii ani. Am rabdat zoaiele cu care m-ati umplut si reactia oamenilor care mai aveau putin si ma bateau cu biciul in piata publica fiindca imi permiteam sa-mi exprim parerea despre ”zeii” artei romanesti...


(…) Iar noi, tinerii, cei pe care-i injurati de cate ori aveti ocazia, nu suntem si nu vrem sa fim ”bunuri nationale”. Nu ne bagam in fata ca sa avem o sansa in plus in fata mortii. Nu ucidem sufletul unor copii care asteapta de ani de zile un rinichi sau o inima si care mor sub ochii parintilor. Avem decenta si inima.
As vrea sa inchei spunand ”cu respect”, dar mi l-am pierdut. Il declar NUL"
, a scris Mihai Bendeac pe Facebook in urma cu vreo 4 ani.
Acum, ca si atunci, Alexandru Arsinel a raspuns ca el este iubit de public si ca asta se vede din sondajele facute in mai multe randuri.
“Nu am nicio replica. Nu raspund la asa ceva. Este treaba lui ce zice. Nu ma intereseaza. In locul meu, ani de-a randul, a comentat publicul prin raspunsurile date la sondajele care au fost facute, de exemplu la Gala "Zece pentru Romania". Au fost mai multe sondaje unde am iesit pe primul loc, nu pe locul doi! Şi nu doar acolo. Deci nu am ce să comentez pentru că a făcut-o deja publicul de-a lungul timpului. Astfel de lucruri se întâmplă, din păcate. Eu ce-am să fac?", a zis Alexandru Arsnel, despre faptul ca Bendeac a spus ca este un actor "submediocru".


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ai asa ceva la baza unghiei, pe degete? Se numeste "lunula" si reprezinta un indiciu pretios despre sanatatea ta! Uite ce inseamna daca si a ta arata asa

Craciun trist pentru ginerele lui Sile Camataru! Ninel a taiat porcul fara socrul lui, recent incarcerat FOTO

"Nicoleta Guta isi pierde vocea"! Fanii o desfiinteaza pe manelista ca nu mai canta ca altadata