Motivul SOCANT pentru care femeia a reactionat asa cand si-a tinut in brate, pentru prima data, bebelusul

Fotografia ii apartine fotografului canadian Keith Beaty si a primit un premiu national pentru fotojurnalism.
In 1986, Beaty lucra pentru o publicatie locala din Toronto la un proiect de imortalizare a vietii localnicior.
"Am primit sarcina de a documenta fotografic nasterea unui bebelus la maternitatea locala. Tatal a vrut sa asiste si el la nastere. Totul a decurs bine pana cand a vazut copilul iesind, atunci a lesinat.
Cand a fost facuta fotografia, tatal nu a intrat in cadru pentru ca era lesinat pe jos, de partea cealalta a apatului. Am incercat sa prind un unghi de sus, care sa imi permita sa prind si tatal in cadru, dar nu am avut pe ce sa ma urc, asa ca am renuntat.
M-am concentrat pe mama si copil si m-am intors la birou cu regretul ca am ratat o fotografie de premiu", a marturisit, dupa ani, Keith Beaty.
In cazul in care nu v-ati prins, femeia din imagine rade isteric deoarece sotul ei a lesinat in timpul nasterii.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ai asa ceva la baza unghiei, pe degete? Se numeste "lunula" si reprezinta un indiciu pretios despre sanatatea ta! Uite ce inseamna daca si a ta arata asa

Craciun trist pentru ginerele lui Sile Camataru! Ninel a taiat porcul fara socrul lui, recent incarcerat FOTO

"Nicoleta Guta isi pierde vocea"! Fanii o desfiinteaza pe manelista ca nu mai canta ca altadata