Adevărul gol-goluț despre primul bărbat din viața Ancăi Serea, cu care are doi copii. Nu a fost niciodată măritată cu el

Anca Serea formează în prezent o familie fericită cu Adi Sînă. Ea a avut o relație cu un bărbat pe nume Filip, cel care i-a dăruit doi copii, însă adevarul despre fostul partener de viață este că acesta nu i-a fost niciodată soț cu acte în regulă.
Vedeta de televiziune Anca Serea este căsătorită cu muzicianul Adi Sînă și are cinci copii. Doi dintre aceștia, David și Sarah sunt copiii pe care Anca Serea i-a avut cu Filip Poplingher, cel despre care se știe că a fost primul ei soț.
Însă vedeta nu a fost niciodată căsătorită cu bărbatul care a încetat din viață în anul 2010.
„Eu nu am fost măritată niciodată. Eu cu Filip am fost logodiţi în faţa Domnului, dar nu a fost o ceremonie clasică”, mărturisea Anca Serea în urmă cu ceva ani, la o emisiune de televiziune.
„Înainte să mergem la Berlin să ni se dea diagnosticul de cancer, Filip a făcut de 9 ori analizele în România şi din toate reieşea că este perfect sănătos“, a povestit Anca Serea. „Am făcut tot ce se putea pentru a-l salva pe Filip. Am mers inclusiv în India şi în China. A făcut cure bazate pe plante, tratamente cu foc. Eu cred că atunci când ne îmbolnăvim, suntem datori sa facem totul în primul rând pentru cei ce ne iubesc şi apoi pentru noi“, își amintea prezentatoarea de televiziune cu ceva timp în urmă.
„După ce a murit Filip, am simţit mult timp prezenţa spiritului lui lângă noi. Acum nu-l mai simt…”, mai spunea ea.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ai asa ceva la baza unghiei, pe degete? Se numeste "lunula" si reprezinta un indiciu pretios despre sanatatea ta! Uite ce inseamna daca si a ta arata asa

Craciun trist pentru ginerele lui Sile Camataru! Ninel a taiat porcul fara socrul lui, recent incarcerat FOTO

"Nicoleta Guta isi pierde vocea"! Fanii o desfiinteaza pe manelista ca nu mai canta ca altadata