Shannen Doherty, mărturisire sfâşietoare: ”Cancerul a recidivat! Mă simt tot mai rău!”

Shannen Doherty, celebra actriţă care a interpretat rolul Brendei în serialul ”Beverly Hills 90210”, trece din nou prin momente cumplite, întrucât cancerul a recidivat.
Când credea că în sfârşit s-a vindecat şi va avea şansa unei vieţi normale, Shannen a primit o veste cumplită din partea medicilor.
"Cancerul a recidivat, mă simt tot mai rău! Necunoscutul mă înspăimântă, mai ales că ştiu ce înseamnă să te lupţi cu boala şi acum trebuie să trec prin tot acest chin încă o dată. De când am aflat, îmi este teamă şi să adorm în fiecare seară. Am depăşit durerea fizică, am învăţat să trăiesc fără un sân după ce mi-a fost extirpat, dar nu pot să mă obişnuiesc cu ideea că nu aş mai putea fi aici pentru cei pe care îi iubesc!", a mărturisit cu lacrimi în ochi actriţa.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ai asa ceva la baza unghiei, pe degete? Se numeste "lunula" si reprezinta un indiciu pretios despre sanatatea ta! Uite ce inseamna daca si a ta arata asa

Craciun trist pentru ginerele lui Sile Camataru! Ninel a taiat porcul fara socrul lui, recent incarcerat FOTO

"Nicoleta Guta isi pierde vocea"! Fanii o desfiinteaza pe manelista ca nu mai canta ca altadata