Marcel Toader i-a dat lovitura de grație Mariei Constantin. I-a pus toate întrebările care-i macină sufletul

Omul de afaceri Marcel Toader a fost pus în postura de a-i adresa întrebări celei cu care se află în divorț, Maria Constantin.
Marcel Toader se află în divorț cu solista de muzică populară Maria Constantin, despre care a făcut dezvăluiri șocante și pe care a acuzat-o de infidelitate. Partenera de viață a acestuia, Maria Constantin, însă, a preferat să nu comenteze și să-și vadă liniștittă de viața și cariera ei.
Vineri seară, 29 septembrie, Marcel Toader a avut ocazia de a-i adresa cele mai arzătoare întrebări consoartei sale. Invitat la emisiunea pe care Mihai Morar o prezintă la Antena Stars, Marcel Toader a avut-o în fața sa pe sosia nevestei, nimeni alta decât asistenta lui Mihai Morar, care s-a deghizat în Maria Constantin.
Omul de afaceri a vorbit cu aceasta și i-a adresat întrebările pe care i le-ar pune mariei Constantin, dacă s-ar afla față în față cu ea.
”E vorba de trădare. Îi mulțumesc soției mele că m-a ascultat și a evoluat. De ce minți pe toată lumea că nu s-a întâmpla? De ce minți? De ce nu ieși public să zici că s-a întâmplat. Eu aș sta acasa liniștit. Îți promit eu asta.
Dacă Maria ieșea public și își calma toți oamenii și zicea că eu știu ce s-a întâmplat în seara aia, da, am avut o relație nepotrivită. De ce nu mi-ai cerut nici măcar iertare?”, a mărturisit Marcel Toader în cadrul emisiunii ”Răi da` buni”, de la Antena Stars.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ai asa ceva la baza unghiei, pe degete? Se numeste "lunula" si reprezinta un indiciu pretios despre sanatatea ta! Uite ce inseamna daca si a ta arata asa

Craciun trist pentru ginerele lui Sile Camataru! Ninel a taiat porcul fara socrul lui, recent incarcerat FOTO

"Nicoleta Guta isi pierde vocea"! Fanii o desfiinteaza pe manelista ca nu mai canta ca altadata