Marian Ghenu, fostul socru al lui Marcel Toader, l-a facut praf pe fostul rugbyst.

Marcel Toader, care s-a despartit recent de Maria Constantin, a avut o viata amoroasa zbuciumata, bifand alte cinci casnicii. In 2006, Toader, care avea 44 de ani, s-a insurat cu o femeie cu 23 de ani mai tanara decat el, Diana, fiica primarului din comuna Berceni, Marian Ghenu.

Presa  a speculat ca Toader i-ar fi solicitat socrului sau un teren pe care sa-si ridice o casa, fiind refuzat categoric. Marcel Toader si Diana s-au despartit dupa doar un an, iar fostul socru l-a desfiintat pe Toader. "De la mine nu se punea problema sa primeasca ceva. Dupa o relatie de o luna, ce pretentii putea sa emita? Nu m-am nascut ieri, am 48 de ani si ca el am mai vazut. Stiu ce urmareste. Dar o sa ramana sarac si prost. A avut patru neveste. Oare toate femeile astea erau defecte? El e un paduche, iar eu pamant nici in cimitir nu ii dau. Casatoria asta a fost o prostie a copilului meu de care nici nu vreau sa-mi amintesc. El are 44 de ani si ea 21, nu poti sa crezi in astfel de mariaje”, a declarat la momentul respectiv primarul Ghenu, in presa tabloida.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ai asa ceva la baza unghiei, pe degete? Se numeste "lunula" si reprezinta un indiciu pretios despre sanatatea ta! Uite ce inseamna daca si a ta arata asa

Craciun trist pentru ginerele lui Sile Camataru! Ninel a taiat porcul fara socrul lui, recent incarcerat FOTO

"Nicoleta Guta isi pierde vocea"! Fanii o desfiinteaza pe manelista ca nu mai canta ca altadata