Bogdan Gigina ar fi implinit astazi 30 de ani: "Orice lift oprit inseamna ca esti tu, orice usa deschisa a casei te asteapta pe tine!"

Parintii lui Bogdan Gigina sunt inca distrusi dupa disparitia dramatica a fiului lor.

Politistul Bogdan Gigina a murit in seara zilei de 20 octombrie 2015, in timp ce se afla in coloana oficiala a ministrului de interne Gabriel Oprea, cazand cu motocicleta intr-o groapa nesemnalizata de pe bulevardul Stirbey Voda. Astazi, pe 31 august, tanarul ar fi implinit 30 de ani, prilej pentru parintii lui sa posteze acelasi mesaj emotionant pe care-l scrisesera anul trecut, tot de ziua lui Bogdan, cu titlul "Pentru copilul meu".

"In fiecare an era ziua cind ma preocupau pregatirile ptr aniversarea copilului meu. Astazi i-am aprins luminare in timp ce pregateam cele crestinesti..

Il astept in fiecare zi a vietii mele.Orice lift oprit inseamna ca esti tu,orice usa deschisa a casei te asteapta pe tine.Orice privirea a mea pe geam, asteapta silueta ta si mina ridicata in semn de mama vin acasa, asa cum faceai in fiecare zi.Incerc din rasputeri sa accept ca mi-ai fost luat , dar oricit de mult timp ar trece,oricit de puternica as incerca sa fiu,nici un parinte nu s - ar putea uita la usa in fiecare zi a vietii decit asteptindu-si sufletul.Retraiesc zi de zi amintirile fiecarei zile petrecute de - a lungul timpului impreuna..indiferent ce as face ..tu nu ai cum sa iesi din gindul meu..retraiesc seara accidentului cind din copilul meu frumos si plin de viata am gasit un corp distrus si un chip greu de recunoscut chiar si ptr mine .Visele noastre erau altele copilul meu si tu stii asta ...astazi noi nu pregatim tort, nici scutece ptr nepoti, pregatim coliva si colaci si ridicam rugaciune ptr sufletul tau ptr restul zilelor noastre", au scris parintii lui Bogdan Gigina.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ai asa ceva la baza unghiei, pe degete? Se numeste "lunula" si reprezinta un indiciu pretios despre sanatatea ta! Uite ce inseamna daca si a ta arata asa

Craciun trist pentru ginerele lui Sile Camataru! Ninel a taiat porcul fara socrul lui, recent incarcerat FOTO

"Nicoleta Guta isi pierde vocea"! Fanii o desfiinteaza pe manelista ca nu mai canta ca altadata