Drama Denisei Despa! Dansatoarea s-a operat de urgenta la sani! Pentru a treia oara EXCLUSIV

Denisa Despa traieste o adevarata drama! Dansatoarea s-a operat, pentru a treia oara, la sani. De nevoie, spune ea, si nu pentru ca i s-a pus pata sa-si puna silicoane noi.
Denisa Despa traieste o drama. Dansatoarea si-a facut a treia operatie la sani si spera sa fie ultima. De data aceasta, ea s-a lasat pe mama medicului Andrei Gregorian si al colegilor sai.
Dansatoarea a trait un adevarat cosmar in urma cu un an cand si-a facut doua operatii estetice care nu i-au reusit, dupa cum a povestit ea: o liposuctie ca-si dorea sa aiba picioarele mai subtiri, si o marire de sani. Ambele operatii au costat-o 5.500 de euro: liposuctia – 2.000 de euro si silicoanele – 3.500 de euro. Interventiile au fost, se pare, un esec. Despre tragedia cu liposuctia, Denisa a povestit, unde a aratat si imagini socante cu picioarele ei pline de vanatai si cheaguri. Ea marturisea ca a fost la un pas de a i se amputa picioarele si ca si-a revenit printr-o minune, in urma tratamentului prescris de alt medic, cel care a preluat-o in starea grava in care se afla. In urma cu cateva luni, pentru ca a ramas cu denivelari pe picioare, Denisa a inceput sa faca niste injectii locale, la o clinica din Capitala, ca sa scape de deformari. Din pacate, nici operatia la sani nu i-a reusit, spunea ea. Denisa declara, in urma cu cateva luni, ca are probleme serioase cu silicoanele. Ea spunea ca a facut o contractie musculara si se teme sa nu i se rupa muschiul. In plus, sanii n-ar fi egali, iar diferenta e destul de vizibila. Colac peste pupaza, ea ar fi depistat ca i-a ramas un fir la unul din sani.
Luni, in Saptamana Mare, Denisa Despa, dansatoare care traieste o drama, a ajuns iar pe masa de operatie pentru cea de-a treia interventie la sani. “Am ajuns din nou pe masa de operatie, din pacate. Am un mare ghinion la operatiile estetice. sper sa fie ultima pe care o fac si tin sa precizez ca o fac de nevoie, nu ca asa mi-a venit mie. Acum un an, cand am avut tragedia cu picioarele, am spus ca am probleme si la sani. Aceste probleme s-au accentuat. Mi s-a deplasat siliconul, am facut o contractie musculara si risc sa mi se rupa muschiul. La ambii sani am probleme, mai accentuat la dreptul. Probabil ca si eu am gresit pentru ca am mers la sala, lucru pe care nu aveam voie sa-l fac atunci. Nu vreau sa dau vina pe nimeni, doar ca a fost si gresala medicului. Nu vreau sa acuz. Daca nu am facut-o penal cum ar fi trebuit, n-are rost sa mai discutam acum. Acum am 350 ml la fiecare san si o sa-mi pun 375 sau 400 ml. Trebuie sa-mi pun mai mari ca sa poata sa-mi apropie sanii. Nu am mancat si nu am baut nimic. N-am voie inainte de operatie.
Am tot amanat aceasta interventie pentru ca am tot avut foarte multe evenimente, job-uri, alte lucruri care m-au tinut in loc si n-am putut sa fac acest lucru important pentru mine. Am amanat si pentru ca luasem legatura cu un avocat ca sa-mi rezolv problema si cu celalalt medic care m-a operat. Am renuntat la aceasta ideea pentru ca nu sunt genul sa ma plimb prin tribunale, desi nu stiu cat de corect am procedat. Anul trecut a fost a doua operatie la sani, atunci cand am avut si problema cu picioarele. Si a trebuit sa astept un an, atat mi-a zis medicul ca dureaza timpul de vindecare. Si acum a trecut un an. Daca mai astept, in momentul de fata, situatia se poate agrava mai mult”, a declarat Denisa chiar cu o ora inainte de a intra in sala de operatie.
“Pacienta va avea o reinterventie la nivelul sanilor in urma unei reinserari a implanturilor, putem spune nereusita, fara sa jignim pe nimeni. Implantul este inserat sub muschi, doar pe polul superior al muschiului. Nu este o operatie pentru incepatori. Operatia e posibil sa dureze si 4-5 ore. Va sta internata o noapte, iar daca totul va fi bine, a doua zi va fi externata”, a spus si Dr. Andrei Gregorian care incerca sa o linisteasca pe Denisa si sa o asigure ca interventia va decurge bine.
La cea de-a treia operatie la sani, Denisa Despa nu a venit singura la clinica, ci insotita de iubitul ei. Ale, cum ii spune ea, ii va fi alaturi si spera ca aceasta sa fie ultima drama pe care dansatoarea o traieste. “Prietenul meu este langa mine, va avea grija de mine. Primul lucru de care m-a intrebat a fost daca dupa operatie sanii mei vor fi mai mari”, a glumit Denisa.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ai asa ceva la baza unghiei, pe degete? Se numeste "lunula" si reprezinta un indiciu pretios despre sanatatea ta! Uite ce inseamna daca si a ta arata asa

Craciun trist pentru ginerele lui Sile Camataru! Ninel a taiat porcul fara socrul lui, recent incarcerat FOTO

"Nicoleta Guta isi pierde vocea"! Fanii o desfiinteaza pe manelista ca nu mai canta ca altadata