Inca un divort in showbiz! Cornelia Catanga ii spune adio lui Aurel Padureanu: "Asa nu mai putem continua"

Cornelia Catanga a ajuns la limita rabdarii si e decisa sa ii spuna adio lui Aurel Padureanu.

Cantareata de muzica de petrecere il acuza pe sotul ei ca vrea sa plece in America pentru a fi cu o alta femeie. Aurel Padureanu a recunoscut si el ca are mari probleme in casnicie.


"Aşa nu mai putem continua. El vrea să plece în America, mi-a spus că vrea să fie lângă Alexandru, însă eu cred că motivul este altul şi el vrea să plece acolo ca să fie împreună cu o iubită de-ale lui, o femeie cu care a avut o relaţie mai demult”, a declarat Cornelia Catanga

”Există discuţii cu soţia mea, care nu acceptă să plec în America pentru a fi alături de fiul nostru. Alexandru a fost acceptat să studieze pianul la renumita Juilliard School din New York. El este unul dintre cei mai mari pianişti de jazz ai României, dar aici nu este recunoscut la adevărata lui valoare, aşa că am decis să plecăm acolo unde este primit cu braţele deschise. Cornelia se opune plecării susţinând că aş vrea, de fapt, să mă reîntâlnesc cu o veche iubită. Eu vreau doar binele copilului, iar poveştile din trecut au rămas în trecut!”, a spus si Aurel Padureanu.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ai asa ceva la baza unghiei, pe degete? Se numeste "lunula" si reprezinta un indiciu pretios despre sanatatea ta! Uite ce inseamna daca si a ta arata asa

Craciun trist pentru ginerele lui Sile Camataru! Ninel a taiat porcul fara socrul lui, recent incarcerat FOTO

"Nicoleta Guta isi pierde vocea"! Fanii o desfiinteaza pe manelista ca nu mai canta ca altadata